Avui obert: 09:00-14:00, 16:00-21:00
Demà obert: 09:00-14:00, 16:00-21:00

Caiguda del cabell a la tardor: com evitar-la

Temps de lectura 2 min.

Et cau més el cabell quan arriba la tardor? Al baixar la temperatura, es produeix una disminució del reg sanguini en el cuir cabellut. A més, el cabell està més debilitat per factors externs com el clor i el sol de l’estiu.

És per això que, en aquesta època de l’any, el cabell té tendència a caure i és important augmentar les seves cures per frenar aquesta caiguda estacional.  

CONSELLS PER EVITAR LA CAIGUDA DEL CABELL A LA TARDOR

Evita que el teu cabell caigui més aquesta tardor dedicant-li senzilles cures, i usant productes específics:

  • Utilitza xampús anticaiguda per enfortir el teu cabell, aclareix-lo bé amb aigua i asseca’l a temperatura moderada.
  • Fes massatges al cuir cabellut de forma suau, afavoriràs l’activació de la seva circulació sanguínia i així estarà millor irrigat.
  • Raspalla’t el cabell a diari, amb delicadesa, i evita també els pentinats tirants i forçats.  
  • Procura no colorar i decolorar el cabell molt sovint, perquè pot debilitar la fibra capil·lar a l’alterar les seves propietats físic-químiques.
  • Reforça la prevenció de la caiguda del cabell usant locions anticaiguda.
  • Redueix l’estrès, ja que afecta el ritme de creixement del cabell i atura la seva renovació.

Consejos para evitar la caída del pelo en otoño

ALIMENTS PER ENFORTIR EL CABELL

A més de la caiguda estacional del cabell, existeixen altres factors que influeixen com una alimentació amb carència de vitamines, proteïnes o minerals.

El cabell està compost per la proteïna de la queratina i minerals com el magnesi, el silici o el coure. Una dieta saludable i equilibrada que contingui aquests nutrients afavorirà que el teu cabell estigui sa i fort.

Entre els aliments que pots fomentar a la teva dieta per comptar amb els nutrients que el teu cabell necessita, estan els vegetals de fulla verda ((bledes, enciam, espinacs, créixens i bròquil), que milloraran l’oxigenació del teu cuir cabellut a l’aportar ferro, calci i vitamines A i C.

Les llenties, cigrons, mongetes o pèsols t’aportaran proteïnes, ferro i zinc, essencial per al creixement del cabell. Els fruits secs són altre exemple d’aliments que t’ajudaran a mantenir el teu cabell sa, aquests són aliats per combatre la seva pèrdua prematura i l’aparició de canes.

Posa en pràctica aquestes recomanacions aquesta tardor, i ofereix-li al teu cabell l’atenció que necessita. Segueix el consell del teu farmacèutic per comptar amb els productes que més s’adaptin al teu tipus i les teves necessitats. I, a lluir melena!